середу, 30 грудня 2020 р.

Моя гордість-мої учні


Найбільшою винагородою для вчителя є досягнення його учнів.  Я люблю усіх своїх учнів, завжди радію зустрічам з ними, їх успіхам. Але є учні, з якими у мене склалися особливо тісні зв'язки- з ними ми приймали участь в олімпіадах: разом готувались, хвилювались і раділи перемогам. Саме завдяки їх успіхам, я росла, як вчитель, прагнула покращувати результати їхньої і своєї роботи.Це - Шишка Ірина, Гавриленко Ярослав, Ботвенко Анастасія, Ботвенко Яна, Гладка Дарія, Данілова Ірина, Загинайко Олександр, Самородченко Сергій і Самородченко Олександр.Радію, що Ботвенко Яна обрала спеціальність вчителя біології, а Самородченко Олександр - навчається на факультеті лісового господарства в УНУС і працює в розсаднику Собківського лісництва.Любі діти! Дякую вам за вашу працю,  ви - гордість нашої школи. Я пишаюся вами і бажаю життєвих успіхів  та високих досягнень у професійній діяльності. Нехай Новий 2021 рік принесе вам міцного здоров'я, море радості, щастя, достатку, приємних зустрічей, успіхів і Божих благословінь.


Немає коментарів:

Дописати коментар